maandag 3 februari 2014

Even bijpraten

Eerst 2 lessen bloembinden: een geplakte corsage en een waaierschikking.

Vooral de corsage was erg leuk om te maken. Ik heb voor een polscorsage gekozen. Door Asparagus met ijzerdraad te omwikkelen krijg je een frame waarop ook gelijk geplakt kan worden. Uiteraard met speciale lijm :-)

 
 
 
 
Over de waaierschikking was ik niet zo tevreden. Ik had achteraf gezien niet de juiste materialen meegenomen maar ja; daar leer je ook weer van!
 
 
Ook heb ik nog niet verteld dat ik de gelukkige winnaar was van de Dutch Dares  december rak!! Deze leuke kerstspulletjes en een mooie kaart heb ik van Cynthia gekregen:
 
 
 
Dan nog wat haakprojectjes: een uil en bolletjes katoen voor een jarige zus die inmiddels ook aan de haak is en een waxinelichthouder op besstelling. Deze laatste zat al ingepakt, sorry.
 
 
 
Het is wel veel in één bericht maar dan zijn we weer helemaal bij (denk ik).
 
Bedankt voor jullie bezoek en leuke reacties.
Groetjes,
Conny
 

2 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Jeetje wat ben je weer creatief geweest!! Wat een mooie polscorsage!! jammer dat je dat niet "zomaar" kunt dragen :).
En die uil is ook weer zooooo leuk! Nog gefeliciteerd met je prijs!

Leonne zei

De cadeaus waren weer super!
Thanks grand sister!