zaterdag 5 januari 2013

Colsjaal haken

Natuurlijk begin ik met jullie allemaal nog de beste wensen voor 2013 te geven. Dat we er met z'n allen maar een mooi en creatief jaar van mogen maken!

Mijn start was iets minder, de griep stond op de stoep en wilde perse naar binnen! Dat werd dus een week op de bank zitten, liggen, hangen ... maar wel deze colsjaal kunnen haken.

Het is een inmiddels bekend patroon, lekker makkelijk te maken en te vinden op YouTube :-)



Gelukkig is griep bezig met het pakken van zijn koffers, al heeft hij nog niet echt haast om te vertrekken.

Groetjes,
Conny

5 opmerkingen:

natuurlijk groen en doen zei

Hoi Conny,

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

groetjes Bep

Monique Liedtke zei

Ha die Con!! Wat een prachtsjaal! zat er toch nog een positief kantje aan die griep. Hier heerste-ie trouwens ook ... maar ik geloof dat-ie sinds donderdag weg is (afkloppen!).
Hoop dat 't weer beter met je (jullie?) gaat!
xx Mo

La FeMe en Spruiten zei

Hallo Conny,
Wat schuilt er een creatieve geest in jou. Je maakt prachtige dingen. Vooral van je bloemstukken geniet ik erg, dat zit je in de vingers. Ik vind het leuk om je te gaan volgen. Misschien vind je het leuk om ook en kijkje te nemen op mijn blog en wellicht dat je ook mij wilt volgen.
Succes met je volgende creatie. De sjaal is prachtig!
Groetjes saskia

Annemieke zei

Ziet er heel gaaf uit!! Staat ie ook leuk?
Groetjes, Annemieke

Petra zei

Hey zus, wat een mooie kleuren! En inmiddels is dus ook de tweede sjaal al af. Nu ik nog, misschien morgen wel even op jacht naar wol? :) Groetjes, Petra