zaterdag 29 december 2012

Kerstcadeautje gehaakt

Tweede Kerstdag gingen wij gezellig brunchen bij de schoonfamilie. Ik vind het altijd leuk om zelf een cadeautje te maken en dit keer was het gehaakt:

 
 
Het idee vond ik (natuurlijk) op een blog en wel van Vera. Het is een aangepaste versie, de sterren had ik nog liggen van de kerstkaarten :-)

Inmiddels heb ik ook de eerste knuffels gehaakt maar daar moeten nog oogjes op. Hoop ze volgende week te showen.

Groetjes en een leuke jaarwisseling!
Conny

3 opmerkingen:

La FeMe en Spruiten zei

Wat maak je een leuke dingen zeg. Vooral je bloemstukken zijn prachtig. Ik ga je volgend jaar lekker volgen. Misschien vind je het ook leuk om mijn volger te worden.
een goed 2013 toegewenst met veel creativiteit.

Petra zei

Hey zus, wat ben je weer creatief geweest! Leuk hoor! Groetjes, Petra

Monique Liedtke zei

Jeetje, wat creatief zeg! Gaaf cadeautje! en ik had m nog niet gezien! (loop een beetje achter geloof ik!).