vrijdag 7 december 2012

Bloembinden les 6


Gisteravond hebben we een boeket gemaakt, net als de vorige keer korenschoof gebonden maar nu met hoogteverschillen erin. Echt een kramp in je handen boeket, zeker met Amaryllis erin! Ik heb er 's avonds snel een foto van gemaakt want ik ben niet helemaal tevreden over het eindresultaat. Maar met mijn fibro-handjes krijg ik zo'n groot boeket niet mooi strak. Ga hem straks uit elkaar halen en er wat anders van maken :-)
  

Met de restjes hebben we nog een cadeauversiering gemaakt. Thuis had ik het "matje" al gemaakt; stukjes drijfhout met ijzerdraad aan elkaar gebonden. 


Dat gaat mij een stuk beter af!
 
Groetjes,
Conny

1 opmerking:

Petra zei

Hey zus, niet zo twijfelen aan jezelf hoor! :) Je lijkt je zus wel met het inplakken van de foto's. :) Groetjes, Petra