maandag 24 september 2012

2 kaartjes en nieuw behang

Tussen het opruimen van foto's en inruimen van plakboeken door heb ik deze 2 kaartjes gemaakt. Geen hoogstaande projecten maar lekker met papierrestjes aan de plak :-)

** foto niet meer beschikbaar **

** foto niet meer beschikbaar **
 
De laatste is trouwens gewoon vierkant maar de foto is van bovenaf genomen.
 
Ook heb ik nog een kaart gemaakt voor de trouwdag van mijn zus en zwager maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.
 
En het fotobehang van Renate heb ik ook nog niet laten zien: 


Zeg eens eerlijk, als je alleen deze foto ziet is het toch net echt :-)


Groetjes,
Conny

3 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Haha, ja net alsof jullie of safari zijn! Tom komt wel heeeeel dichtbij die olifant! Super behang hoor! Tim is ook nog zo blij met zijn New York behang.
Je kaartjes zijn ook weer hartstikke leuk. Dat papier blijft leuk he?
xx Mo

Petra zei

Ja, ons kaartje is inderdaad ook prachtig en was zeker een foto waard geweest!:) En wat een gaaf behang Renate! Groetjes, Petra

Leonne zei

Nou Renate, rennen als je 's nachts wakker wordt ;-)
Heel gaaf behang!