maandag 25 april 2011

CFY # 8

Tijdens een heerlijk weekend op een camping in Stellendam heb ik deze kaart gemaakt naar aanleiding van de schets van Berdien voor CFY.


Ik was zo geïnspireerd door het papier dat ik mijn haakles van de tweede klas lagere school probeerde op te pakken.


Dat is toch wel diep weggezakt geloof ik :-) Veel verder dan een stokje en een losse steek kom ik niet meer maar er zal vast ergens een website zijn met duidelijke voorbeelden. Want het haken van bloemen vind ik wel erg leuk!
Wordt vervolgd.

Groetjes,
Conny

8 opmerkingen:

Annemieke zei

K vind beide kaartjes erg leuk! En ik vind je gehaakte bloemen wel goed gelukt!! (ik kan namenlijk niet eens haken)
Groetjes, Annemieke

Jann-will zei

Leuke kaart, het is heerlijk papier, je bloem is ook leuk hoor!!
Dank je voor je meedoen, groetjes Wilma

Brendaxx zei

Onzttend mooie kaartjes! Geweldig papier enne, je bloemetjes vind ik heel goed gelukt!
Groetjes,Brenda

Splashes of Pink and Mint zei

Dat papier blijft geweldig hè! Erg leuke kaarten! En wat grappig, die gehaakte bloemen op het "gehaakte" papier! (Ze zien er trouwens prima uit hoor, wou dat ik het kon!)
Groetjes Elly

Monique zei

Wat een superleuke kaart, dit papier is erg leuk en je bloemetjes zijn goed gelukt hoor! Ik denk dat het mij niet meer zou lukken! Bedankt weer voor je deelname!

Monique Liedtke zei

Leukkkkk!!!! en wat goed dat je nog zo goed kan haken!!! Ik heb het ook geprobeerd maar had een heleboel hulp nodig van mijn zus! Leuk papier ook!!!!

Brenda Roggeveen zei

Heel leuk! En wat een gaaf papier! En natuurlijk schattige bloemetjes....

Anoniem zei

Hey zus,

Ik zie het al, dat levert inspiratie op zo'n camping! Het is een prachtig kaartje geworden!
Ik weet gelijk een cadeautje voor je verjaardag :)
Groetjes, je zus